Neden Komili

Zeytinyağının hakikisi...KOMİLİ

Komili, 100 yılı aşkın süredir, zeytinyağının hakikisini eşsiz tadı, kokusu, kalitesiyle tüketicisine sunmaktadır. Komili zeytinyağı, seneler içinde nesillerin damak tadını yaratmış, sunduğu özellikler ile zeytinyağı sektörüne referans marka olmuştur.

  neden komili

1878 yılından gelen güven, uzmanlık

Komili, kurulduğu günden itibaren müşteri odaklı yaklaşımı ile tüketicilerin güvenini kazanmış ve günümüze gelmiştir. 1878 yılından gelen uzmanlığıyla tüketicilerin beklentileri doğrultusunda ürettiği özel ürünler, sektöre her zaman öncü olmuştur.

Eşsiz Komili Lezzeti

Kaliteli natürel zeytinyağı üretiminde birçok ideal koşulun bir arada bulunması gerekir. Zeytinyağının tadını ve kalitesini, yöre ikliminden toprağın verimine, zeytinin toplanma şeklinden kullanılan gübreye ve mekanik ezme makinelerinin özelliklerine kadar her şey belirler. Riviera tipi zeytinyağında ise kalite, üretim tesisinin rafinasyon teknolojisi, natürel zeytinyağının yüzdesi ve niteliğiyle doğru orantılıdır.

  neden komili

Üretilen zeytinyağının kalitesini belirlemek ise bambaşka bir uzmanlık alanıdır. Natürel zeytinyağında kalite dendiğinde, iki faktör önem taşır. Birincisi, kimyasal analizlerle ölçülebilen asit oranıdır. İkinci faktör ise lezzet ve kokuyu tespit etme ve ölçmedir. Tadım uzmanları tarafından gerçekleştirilen bu önemli işleme “degüstasyon” adı verilir. Komili’nin değişmeyen kalite ve lezzetinin sırrı işte bu tadım uzmanlarının ekspertizi ile gerçekleşen degüstasyon işlemlerinde saklıdır.

Komili’nin eşsiz tad ve kokuya sahip zeytinyağları, Ayvalık ve körfez bölgesinin en iyi zeytinlerinden modern teknoloji ile donatılmış tesislerde elde edilmektedir. Komili, Ayvalık ve körfez bölgesinin en iyi zeytinlerinden, 1878 yılından gelen deneyimi, bilgi birikimi ve hassas kalite kriterleriyle tüketicisinin damak tadına en uygun zeytin yağını üretmektedir.

Sektörün lider markası olarak Komili, Türkiye’de zeytinyağı kültürünün gelişmesi ve tüketiminin arttırılması misyonu ile üreticinin bilinçlendirilmesi, verimliliğin artırılması, maliyetlerin düşürülmesi ve tüketicilerin bilinçlendirilmesi için çalışmalarını sürdürmektedir.